Er dette første gang du bruker din SENSEO® kaffemaskin? Kontroller i så fall at spyleprosedyren ble riktig utført. Skylleprosedyren rengjør innsiden av SENSEO® og fyller kjelen med vann.
Hvis dette ikke er første gang du bruker din SENSEO® kaffemaskin, må du kontrollere følgende punkter.
Er kapselholderen ren?
For en god kopp med SENSEO® er det viktig å bruke rene kapselholdere. Det er en sil i midten av kapsel-holderen. Kontroller at silen ikke er tilstoppet. Når hullet i midten av silen er tett, kan du bruke en børste til å rense hullet.
Fylles koppen mindre over tid?
Hvis du har lagt merke til at mengden kaffe i koppen er redusert etter at du kjøpte din SENSEO®, må maskinen avkalkes. Apparatet må avkalkes minst hver 3. måned. Ved å hindre kalkavleiringer i å bygge seg opp i din SENSEO®, oppnår du maksimalt volum i koppen.
SENSEO® kan ha en teknisk feil som må undersøkes.
SENSEO® må undersøkes for å finne årsaken til problemet og finne den optimale løsningen.
Vi anbefaler at du returnerer til forhandleren der du kjøpte maskinen.
Er dette første gang du bruker din SENSEO® kaffemaskin? Kontroller i så fall at spyleprosedyren ble riktig utført. Skylleprosedyren rengjør innsiden av SENSEO® og fyller kjelen med vann.
Hvis dette ikke er første gang du bruker din SENSEO® kaffemaskin, må du kontrollere følgende punkter.
Er kapselholderen ren?
For en god kopp med SENSEO® er det viktig å bruke rene kapselholdere. Det er en sil i midten av kapsel-holderen. Kontroller at silen ikke er tilstoppet. Når hullet i midten av silen er tett, kan du bruke en børste til å rense hullet.
Fylles koppen mindre over tid?
Hvis du har lagt merke til at mengden kaffe i koppen er redusert etter at du kjøpte din SENSEO®, må maskinen avkalkes. Apparatet må avkalkes minst hver 3. måned. Ved å hindre kalkavleiringer i å bygge seg opp i din SENSEO®, oppnår du maksimalt volum i koppen.
SENSEO® kan ha en teknisk feil som må undersøkes.
SENSEO® må undersøkes for å finne årsaken til problemet og finne den optimale løsningen.
Vi anbefaler at du returnerer til forhandleren der du kjøpte maskinen.
Er dette første gang du bruker din SENSEO® kaffemaskin? Kontroller i så fall at spyleprosedyren ble riktig utført. Skylleprosedyren rengjør innsiden av SENSEO® og fyller kjelen med vann.
Hvis dette ikke er første gang du bruker din SENSEO® kaffemaskin, må du kontrollere følgende punkter.
Er kapselholderen ren?
For en god kopp med SENSEO® er det viktig å bruke rene kapselholdere. Det er en sil i midten av kapsel-holderen. Kontroller at silen ikke er tilstoppet. Når hullet i midten av silen er tett, kan du bruke en børste til å rense hullet.
Fylles koppen mindre over tid?
Hvis du har lagt merke til at mengden kaffe i koppen er redusert etter at du kjøpte din SENSEO®, må maskinen avkalkes. Apparatet må avkalkes minst hver 3. måned. Ved å hindre kalkavleiringer i å bygge seg opp i din SENSEO®, oppnår du maksimalt volum i koppen.
SENSEO® kan ha en teknisk feil som må undersøkes.
SENSEO® må undersøkes for å finne årsaken til problemet og finne den optimale løsningen.
Vi anbefaler at du returnerer til forhandleren der du kjøpte maskinen.